sâmbătă, 12 mai 2018

Book haul




Bună tuturor și bine v-am regăsit pe blogul meu.
A trecut ceva timp de când nu am mai postat dar azi vin cu ceva nou pe blog, primul book haul😊
De la începutul acestui an, mai exact de la ziua mea (18 ani, yeey) încoace am adunat câteva cărți pe care am zis să vi le prezint și vouă. Desigur, vor urma și recenziile :)))
Să începem😉






Prima carte pe care o voi prezenta este „ 2001 a space odyssey ” (2001 odiseea spațială), această carte am primit-o chiar de ziua mea de la draga mea prietenă și colegă Alexandra (Ale), căreia îi mulțumesc foarte mult❤
Cartea este versiunea în limba engleză, ceea ce îmi va fi de mare ajutor pentru a repeta pentru probele la engleză de la bacul de anul viitor. Este o carte SF care-mi place, mai ales că este scrisă de unul dintre autorii mei preferați. Impresiile despre carte le veți vedea în recenzia ce probabil va apărea vara aceasta.




Următoarea cartea carte la rând  este „ În cafeneaua tinereții pierdute”, pe aceasta am primit-o chiar la petrecerea de majorat de la prietena mea Catrina.
Cartea aceasta este una bazată pe multă descriere, dar este una drăguță, și la aceasta probabil că voi reveni cu o recenzie.
Aveți aici o scurtă descriere: „În cafeneaua tinereții pierdute este asemenea unui portret cubist: cartea spune, din mai multe perspective si pe mai multe voci, povestea lui Louki, o femeie tânără care încearcă să scape de rutina propriei vieți, fugind de mama și mai apoi de soț, pentru a se retrage în Parisul cafenelelor obscure și al boemilor plictisiți. Dar pe cât este de cuceritor acest Paris al umbrelor, pe atât de ușor poți sa te pierzi in el.”




Această carte este una veche pe care am luat-o de la bunica mea din Târgoviște.
Am luat-o din simplă curiozitate datorită titlului acesteia și temei războiului care mi-a amintit de jocul meu preferat „ Word of tanks”. Și această carte este una destul  de interesantă însă nu știu sigur dacă  îi voi face și o recenzie.




„Turistul” chiar este o carte care mi-a atras atenția încă de când am văzut-o la un mic magazin aflat în incinta magazinului Kaufland de lângă mine și nu am putut rezista și am cumpărat-o.😁
Am citit-o mai mult de jumătate iar recenzia acesteia va fi prima apărută pe blogul meu, nu voi da prea multe detalii acum despre ea, voi prezenta mai multe în postarea dedicată acestei cărți.
Ce pot spune este că o recomand cu plăcere, merită citită.👍




Ultima carte din acest book haul am primit-o chiar ieri de la părinții mei, cărora le mulțumesc.
Din ce spune în sinopsisul acestei cărți care parcă te invită într-o altă lume, sunt sigur că va fi interesantă😇
Pășiți, fără teamă, in orașul de bronz, in Daevabadul cel clădit de fapturi mitice, unde djinn-ii din basmele arabe i-au construit o lume fascinanta, in care magia și miraculosul se împletesc cu intrigile politice și amoroase, iar fanatismul religios cu lupta de eliberare a celor oprimați din cauza că aparțin unei rase declarate impure, într-o poveste care va reuși să fie pe cât de pasionantă, pe atât de realistă.”
Partea bună este că face parte dintr-o trilogie care mă tentează să o parcurg.

Cam atât pentru astăzi, sper că v-a plăcut și vă aștept în viitoarele articole de pe blog. Vă aștept și în secțiunea de comentarii cu păreri și recomandări. Până atunci vă urez lectură plăcută și o zi frumoasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu