duminică, 2 decembrie 2018

O privire în trecut...

Bună tuturor!
Astăzi voi trata un cu totul alt subiect.
După ce am citit acest articol, https://cuminteaaiurea.blogspot.com/2018/11/atunci-cand-spiridusii-inca-iti-soptesc.html?m=1 am realizat încă odată cât de repede a trecut timpul.
Am aproape 19 ani, liceul e aproape gata, vine bacul iar eu trebuie să mă hotărăsc încotro să o iau în viață, cred că este cel mai dificil moment al vieții oricui.
După o adolescență care a trecut rapid, eu încă am rămas cu gândul la copilărie, perioadă care mi se pare atât de îndepărtată și de la care nu-mi pot lua gândul.
Adolescența a fost o perioadă interesantă din viața mea, plină de venim te, bune și rele, ușoare sau mai complicate care au pus bazele pentru viața mea de tânăr adult, efecte care pot spune abia acum că încep să-și facă simțită prezența.
Această trecere pentru mine nu a fost așa de grea, având mereu grijă să nu ajung la extrema aia nasoală în care să clachez. Am prieteni (fete și băieți, în special fete) și cunoștințe care au trecut prin depresii destul de accentuate, pe aceștia am încercat și cred eu că am și reușit să-i ajut, să-i ridic. Am avut noroc că am avut oameni care m-au sfătuit foarte bine și m-au ajutat, așa că am vrut la rândul meu să împărtășesc aceste lecții și cu ceilalți.
Am mai realizat cât de mult m-am schimbat, din păcate plăcerea mea de a citi multe cărți a mai scăzut, probabil din cauza programului încărcat, din acest motiv nici nu am mai postat, însă mi-am descoperit pasiunea pentru fotografie 

Îmi doresc cu toată ființa ca în viața mea să călătoresc prin lume pentru a mă bucura de tot ce-mi oferă lumea și să le fotografiez.
Toate acestea însă după ce trec de anul ăsta și după ce trec de bac cu note mari și trebuie să trag tare pentru a le obține.
Pe viitor mă gândesc să merg pe sociologie, aceasta mă va ajuta să-mi dezvolt latura mea umanistă prin care să pot ajuta oamenii așa cum am spus și mai sus. Momentan îmi doresc să-mi continui studiile în țară, sunt sigur că acesta are încă multe de oferit și cu siguranță sunt oameni care au nevoie de ajutor în momente grele.
Țara noastră are nevoie de noi, ieri am sărbătorit Centenarul Marii Uniri.
La mulți ani România! ❤️

Aș dori ca în această postare să le mulțumesc tuturor celor care mi-au fost alături, cel puțin în anii petrecuți în perioada liceului, care au însemnat fiecare o lecție pentru mine, misiune pe care și-au îndeplinit-o cu brio și care sper că vor mai rămâne în viața mea.
Vă mulțumesc și vă iubesc. ❤️
Pentru cei mai vechi pe blogul meu, urmează recenzia unei cărți care a apărut întâmplător prin intermediul unei broșuri cu primul capitol al cărții și care mi-a atras atenția, m-a făcut să o cumpăr și pe care am citit-o jumătate într-o zi.
Deci, stați aproape!
Vă mulțumesc pentru atenție, aveți grijă de voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu