sâmbătă, 4 februarie 2017

Ce am mai facut?

După cum ați văzut, pe 18 ianuarie a fost ziua mea, am împlinit 17 ani.
Cum ziua mea a fost în mijlocul săptămânii nu am făcut mare lucru preferând să aștept weekendul pentru a putea sărbătorii.

Cum?
Cu un film și o masă în oraș (KFC) :)))

Acum să trecem la partea pe care oricine și-o dorește de ziua sa și anume, cadourile

Ce am primit?

1- O carte de la draga mea prietenă, Alexandra (ALE) Mulțumesc din nou, te pup și te iubesc :*
O posibilă recenzie în viitorul apropiat.



2- O unealtă multifuncțională de la părinți




3- Seria Game of thrones


Pe care mi-am cumpărat-o  eu:))

4- O ramă foto super frumoasă de la Catrina pe care o  cunoașteți mulți de pe 2 octombrie
 LY <3

Ce mai ascult?


Melodia asta îmi place tare mult, asta de când surioara mea mai mică a devenit fană Trolii :))


Sau a doua melodie 

Dar cred că aș putea spune că și formațiile precum EXO și BTS au câteva melodii care mi-au plăcut
Dau un exemplu de la EXO:


Ce am mai citit/citesc?

De curând m-am apucat de citit trilogia Half Life, acum fiind la volumul 2 Jumatatea Să citind primul volum Jumătatea Rea, urmând ca în zilele următoare să-i fac recenzia și să o postez.
Ce pot spune despre carte este faptul că este super și vreau să-i mai mulțumesc odată Catrinei că mi-a împrumutat-o.

Cam atât, abia ce s-a terminat primul semestru de școală și așa voi avea timp să citesc mai mult ca să îndeplinesc Book Challenge-ul  vezi aici .

Știu că a fost cam scurt dar voi veni data viitoare cu recenzia
Vă aștept și în secțiunea de comentarii cu păreri, recomandări de cărți și desigur și ceea ce voi mai citiți sau ați citit :)

Până data viitoare, numai bine!

2 comentarii: